یادداشتهای یک جوان بیست و چهارساله ___24sale.tk

شخصی علمی فرهنگی سیاسی ورزشی و ...

یادداشتهای یک جوان بیست و چهارساله ___24sale.tk

شخصی علمی فرهنگی سیاسی ورزشی و ...

آوای کلاغ!

سالها و دقایق مثل برق و باد گذشت و ما را بیست و چهار ساله کرد!وقتی که به این مسئله فکر میکنم که من بیست و چهار سال سن دارم تعجب میکنم. یادمه وقتی که بچه بودم همیشه می خواستم که زود بزرگ بشم.اما حالا فکر میکنم که ای کاش تو همون دوران stop این زمانه را می زدند و ما هم تو همون سن و سال باقی می موندیم.

وقتی فکر میکنم میفهمم که به دنیا اومدن و نیومدن ما زیاد در حال و احوال این دنیا فرقی نمی کرد.البته شاید هم به نفع خیلی از دوستان بود.تو این پنج، شش سالی که گذشت فهمیدم که صدای ما برای خیلی از این آقایون از آوای کلاغ هم بد تر بوده! نمی دونم چرا اما من از کلاغ بدم میاد.وقتی که میبینم صدای قار قار کردن این حیوان به گوش میرسه از همه چیز بدم میاد.یادمه وقتی کوچیک بودم پسر عمه ام یکی از بچه های کلاغ را از تو سبدش برداشته بود و اون هم فقط بی قراری می کرد.وقتی که بیرون اومدم ببینم چه خبره این کلاغ با نوک خودش چنان ضربه ای به سرم زد که نزدیک بود بیهوش بشم.شاید علت انزجار من هم همین باشه.همون طور که گفتم صدای جوانان امروز ما از صدای کلاغ هم برای مسئولان بد تره.جوانانی که فقط فنا میشوند و بس.شاید دوران و زمانه باعث شد که در موقعیتی قرار بگیریم که شاید بدترین دوران تاریخ ایران باشه.فقط امیدوارم که نسل آینده و کسانی که شاید در آینده بیایند بتوانند آن طور که لایق یک ایرانی است زندگی کنند و صدایشان مثل بلبل طنین انداز بشود!  

نظرات 2 + ارسال نظر
ویو سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:06 ق.ظ http://prairigirl.blogsky.com

منم یه زمانی بیست و جهار سالم بود و فکر می کردم خیلی سن دارم. الان داره سی سالم می شه و بی خیالش شدم.
سعی کن ایندتو بسازی.

بنده خدا سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام مخاطب بدبین من

ادعا کردی که امروز :
شاید بدترین دوران تاریخ ایران باشه

این خلاصه تاریخ ایرانه قشنگ بخون و مثل مرد همین جا جواب بده امروز از کجای همه تاریخ گذشته ایران بدتره !

از دوره هخامنشی که به تحریک استر و حماقتهای خشایاشا یه قتل عام خیلی بزرگ شد که الان سالگردشو یهودیا جشن می گیرند و توی کتاب مقدسشون هم اومده فقط یه کم راجع به جشن پوریم بخون
از دوره اشکانی و پارتی که یونانیها ایرانو گرفتند و قتل عام کردند و یه اثر درست از دویست سالش باقی نمونده
از دوران ساسانی که فقط درباری ها حق باسواد شدن داشتند و سربازها رو مثل اسیر به هم زنجیر می کردند که آخر سر توی چند تا جنگ جلوی چهار تا عرب شکست بخورند
از دوران اموی و عباسی و غزنوی و سامانی که خون شیعه و کل مردم ایران حلال بود
از دوران مغول که مثل دوران هخامنشی برکه ها و تالابهای خون توی ایران درست کردند و از سر مردم شهرها مناره ساختند
حالا صفوی و زند رو با همه مصیبتهاش قبول کنیم
از دوران قاجار بدتره که نزدیک یک سوم خاک ایران رو تقدیم دشمن کردند و بیشتر به فکر شکم و زیر شکمو اروپا گردیشون بودند
از دوران رضا شاه که ایران بین روس و انگلیس و کفتارهای دیگه سه تیکه شد و ده ملیون نفر از مردم ایران یعنی نزدیک به نصف از گرسنگی و قحطی مردند و حجاب زنها رو به زور از سرشون کشیدند و به زور سرنیزه مثلا بهشون آزادی دادند
یا از زمان محمد رضا که سرسبزترین قسمتهای شمال تهران یعنی سعد آباد رو کاخستان خودش کرد و علاوه بر همه چیزهای طلائی و نقره ای کاخش روی تخت خوابی که روکش تشکش هم طلا بود که خودم از نزدیک طلاهای سائیده شده اونو دیدم خوابید و جنگلهای شمال رو ملک همایونی اعلام کرد که طلاب حوزه علمیه قم رو از پشت بوم مدرسه فیضه به زمین انداختند و فقط هزاران نفر رو توی قیام 15 خرداد قم و 30 هزار نفر رو به اعتراف رسانه ضدانقلابی و هوادار رژیمی مثل BBC توی میدان ژاله کشتند و صدها هزار نفر مفقود الاثر شدند از کجاش بدتره

می دونی چرا بدترین دوران ایرانه.
چون مسئولان به خاطر کارهای کرده و نکرده رو سر مردم منت میگذارند.
چون نمیخواند حرف یک نفر معترض شنیده بشه.
چون به سایت های اینترنتی و روزنامه های منتقد اجازه حرف زدن نمیدهند.
چون همیشه با آمارهای واهی سر مردم کلاه میگذارند.برای مثال همین آمار بیکاری که مصیبتی است بسیار بزرگ.
چون فکر میکنند خودشان اسلام کامل هستند و منتقدانشان غرب گرا و آمریکا پرست و کافر هستند.
چون میخواند بگویند ما از امام زمان هم جلوتر هستیم.البته در برخی از موارد هم ادعا میکنند که تقریبا خود امام زمان هستند.
اصلا تو مملکتی که مسئولانش به باد انتقاد گرفته نشه اون مملکت بدترین جای دنیا است.
اگر واقعا مخالفان اشتباه میگویند بگذارید بگویند.مردم خود فرق بین
دو دو تا چهار تا یا پنج تا رو میدونند.
بهتره گاهی وقتها از اون غیرت و تعصب بی جای خودمون کم کنیم تا بتونیم خیلی چیزها را بهتر ببینیم.
ضمنا نظر من در مورد این مطلبم اصلا تغییری نمی کنه.بهتره زحمت نکشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد